سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tue 30 Apr 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
جدیدترین گزارش ها چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۶:۰۵:۵۵

عطش آسیا برای نفت ایران شدت گرفت
ایران دریلینگ: واردات نفت خام کشورهای آسیایی از ایران در ماه ژوئیه سال جاری میلادی ٦١ درصد رشد سالانه داشت. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از رویترز، واردات نفت ایران از سوی چهار واردکننده بزرگ آسیایی (چین، هند، ژاپن و کره جنوبی) در ماه ژوئیه سال جاری میلادی ٦١,١ درصد رشد سالانه داشت که بزرگترین افزایش از ماه آوریل سال ٢٠١٤ میلادی تا کنون به شمار می‎آید. موفقیت ایران در پس گرفتن سهم خود از بازار، بسیار سریع‌تر از برآوردهای کارشناسان بوده است و مسئولان پیش‎بینی می‎کنند تا پایان سال جاری میلادی، تولید نفت  کشور از مرز چهار میلیون بشکه در روز بگذرد.

طبق داده‎های کشتی‏‎رانی و اطلاعات دولتی، مجموع واردات چهار کشور یاد شده از ایران در ژوئیه امسال، به یک میلیون و ٦٤٠ هزار بشکه در روز رسید. در این میان، چین روزانه ٥٦٦ هزار و ١٩١ بشکه، هند روزانه ٥٢٣ هزار و ١٠٠ بشکه، ژاپن روزانه ٢٥٦ هزار و ٦٥١ بشکه، و کره جنوبی روزانه ٢٩١ هزار و ٩٧ بشکه نفت از ایران وارد می‎کرده‎اند. افزون بر این، مجموع واردات نفت خام این چهار کشور از ایران در هفت ماه نخست سال جاری میلادی به یک میلیون و ٤٤٥ هزار بشکه در روز رسید که ٣٣,٢ درصد نسبت به دوره مشابه در سال ٢٠١٥ میلادی بیشتر بود.


  کد خبر : 1247
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :